Så funkar det!

För att klargöra det senaste inlägget, det är alltså jag som ställt mig på vågen och gått ner 0,2 kg på en vecka, inte Tove, gudskelov...hon får inte gå ner...
Hon ska endast öka, öka, öka, medans morsan ska minska, minska, minska...
Har blivit medlem i viktäktarna online
(eller, ja, jag har varit medlem sen innan Tove, men av förklarliga skäl så har det inte följts under graviditet, eller tiden efter...)

Men så var det dags igen, alltså...
Vet inte riktigt vad jag väntade mig, mirakel, kanske...
Men sakta men säkert så vänder vågen nedåt, måttbandet tas fram, det är bara att köra....
Sedan i början på aug så har vågen visat -3,5 kg och ett par cm mindre kring midjan har det även blivit.
Men sedan den sista vägningen i lördags, när vågen knappt suckade ut ett bättre resultat, så lackade jag ur och gick och köpte mig en mini stepper...

Så nu ni, eländiga kilon, överjävliga gravidkilon, dumma oklädsamma kilon...
nu ska ni bort och jag tänker INTE ge mig den här gången...laga mat, steppa mig svettig och en och annan situp får det bli...wish me luck...

Tove, å andra sidan ska på sin invägning nästa vecka och det framkallar mer ångest än att inte mina jeans går att dra över låren...

Kommentera här: