Har tampats med en ledsen liten tjej den s...

Har tampats med en ledsen liten tjej den senaste veckan, som inte vill äta eller sova ordentligt. Det är som om hennes rutiner rubbats. Kan det vara av den enkla anledningen att både Micke och jag är hemma om dagarna, hon är van med bara mig. Men jag tycker hon borde vara överlycklig över att vi båda finns här. Man ska inte underskatta vikten av fasta rutiner för de små. Själv så är jag trött, håglös och smått uppgiven. Så vi är inget bra team just nu, gumman och jag. Hoppas morgondagen känns bättre för oss båda. Hon har nu sovit sen några timmar tillbaka och nu är det dags för mig att lägga ner huvudet på kudden.

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Hoppas det vänder snart!! Inget krångel med magen då laktulosen tagits bort? Hoppas ni får en fin dag tillsammans alla tre. Kramar

Kommentera här: