Det var den kvällen...

Varför blir det aldrig som man tänkt sig.
Jag ville ha en riktig myskväll med lill grodan nu när vi var själva hemma....

Istället så fick hon världens magknip och har skrikit och gråtit i flera timmar...
Och nu när hon äntligen somnat så tycker jag att det är skönt med lite lugn och ro.

Det SKA inte vara lätt att vara mamma, inte...

Nya tag i morgon, då ska jag försöka ringa diverse viktiga samtal;
Läkaren, Barnmorskan, Försäkringskassan.. Får se vad Tove tycker om det ;)

Kram o gonatt....

Kommentarer:

1 Mammabea:

skriven

Har läst igenom alla inlägg du skrivit. Vet inte vad jag ska säga, det är så hemskt! Är det livsfarligt de hon har, eller går det medicinera. Vad inneär sjukdomen så att säga? Många kramar till er!

2 Jennifer:

skriven

Halloj! Tack för svaret gud vad glad man blir :) jo första året är jobbigast, för man vet lixom inte vad som händer och man är inte riktigt van med alla sjukhusbesök och det är nya koridorer och sjukhhus hela tiden, o nya läkare så det är nog jobbigaste i början men det blir lättare med åren bara man är stark o tänker på det bästa :)jag hoppas o håller tummarna för att hon blir så bra som fort som möjligt :) jätte söt dotter har ni. kramis

Kommentera här: