Jag blir såååå trött....

Då har jag varit i kontakt med sjukhuset angående Toves kommande röntgen. Vi hade en tid i början av mars, men den var vi tvungna att avboka eftersom hon skulle opereras då. Då fick vi det sagt till oss att vi skulle få en ny tid i mitten av Mars, eftersom vi fortfarande inte fått någon ny tid så ringde jag idag... och...hör och häpna... det ligger ingen remiss på röntgen på henne....Varför blir jag ens förvånad?! Det är som vanligt, ingen som vet någonting, ingen som vill ta ansvar, vi blir slussade än hit och än dit.
Får besked nästa vecka...

Jag vill helst bara få det överstökat så vi får veta, men samtidigt så vill jag inte göra något alls så att jag kan låtsas ett tag till att allt är helt "normalt"... men vem lurar jag egentligen... livet kommer aldrig mer att te sig normalt för oss.....

För att tala om någonting helt annat, så har jag blivit medlem i en facebook grupp, där föräldrar till analatresi/VACTERL barn kan träffas... är inte internet helt underbart ibland!? Nog för att vi har nära och kära som stöttar oss i vått och torrt, men att få läsa och berätta för andra som är i liknande sits....
Det är priceless, det :)

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Hej!

Jag ska verkligen följa din blogg!

Välkommen till vår grupp på Facebook.

Kram Therese (Mamma till Albin)

2 Maria:

skriven

Ja det är en väldigt bra grupp ! Jag hade inte kontakt med alla dessa människor när Alice var liten utan var ganska ensam i allt runt hennes analatresi. Nu har jag inte samma oro längre men hjälper o stöttar gärna andra.

I somras fick jag kontakt med Jossan och Therese (som skrivit ovan) och det verkar som jag kunnat hjälpa o stötta lite där, iaf i början. och nu är vi fler som har kontakt. Känns bra !

Jag hoppas att allt kommer gå så bra det bara kan med lilla Tove. Det kommer bra dagar .. och det kommer mindre bra dagar ..

Att stötta varandra, se framåt och försöka så gott det går är mina råd till er. Men jag VET att det inte är lätt alla ggr :-(

Kram kram

3 Josefine:

skriven

jag kommer med följa din blogg!! slaviskt! tänkte på det du skrev om medel. angående noahs atresi sa de att den var låg i början. sedan ändrade de till intermediär. där är vi idag. oftast men inte alltid så räknas låg som lättare att handskas med i efterhand än ju högre det är. men abbe (inlägget överst) har haft det riktigt jobbigt trots att han har låg. så det är väldigt individuellt. kramar

Kommentera här: