Lååååång dag...

Idag har det varit en sån där tråkigt lång dag, som man inte hittar på ngt vettigt alls.
Tove har varit lite hängig och gnällig efter vaccinationen igår. Inte jättehög feber, men lite och som sagt, lite ur gängorna helt enkelt. Så vi har varit hemma, tagit det lugnt, gosat, tittat på tv, sovit (hon, inte jag)

Det var en sån där bra dag att äntligen ta tag i att börja utforma Toves Bok.
Oh, jösses vad kul det är...fixa och trixa, skriva om allt som hänt hittills. Allt på datorn...så klart ;)

Jag började från födseln och kom fram till sista operationen. Får fortsätta någon annan dag.
Nu måste jag bara köpa någon fin bok, där jag kan samla alla bilder och berättelser.

Det kändes riktigt bra att ta händelser som fortfarande är jobbiga och tunga för mig, att vända dom till något utseendemässigt fint och försöka förklara så bra jag bara kan, så att ett barn kan förstå vad som hänt.

Ja, det känns bra.

Kommentera här: