Höstrusk...

Det absolut bästa med hösten är att jag äntligen får tända massa massa ljus. Skulle ha tänt en brasa om inte grabbarna tagit bort luftintaget pga bygget:/

Och ikväll är det äntligen dags för nya avsnitt av desperate, imorgon greys... Hösten kan komma!

Tove, den lilla skruttan somnar numera mellan kl 18-18.30, vaknar kl 5-5.30.
Tidiga morgnar, men man ska INTE klaga, bara att gå och lägga sig tidigt också:)

På torsdag är det dags att dyka in på jobbet för att vara med på möte.
Just ja, jag var inte bara mamma;)
Det är så lätt att leva i vår lilla bubbla, Tove vid min sida, dag som natt... Men det fanns alltså något annat som jag pysslade med innan jag blev mamma, som jag ska återgå till så småningom.

Konstig känsla...
Som om inget annat betyder någonting längre, för jag har ju det viktigaste här hos mig, mitt barn!

Kommentera här: