Inte helt kry...

Lillgumman är inte helt pigg idag.

Hela eftermiddagen har gått åt till gråt, tröst, gråt, tröst.

Försökte få henne att vila en stund men det blev bara gallskrik och protester.

Därför har jag trott att hon gnällt för att hon varit trött, men när hon efter middagen kräktes ner hela sig själv och soffan, så inser jag att hon mått risigt helt enkelt.

Hon däckade direkt efter badet, på mitt bröst, utan välling.

Hoppas hoppas, att det bara var något tillfälligt just idag.

Imorgon får vi veta.

Jag sitter just nu helt utmattad i soffan.
Micke är ute och snickrar. Innerväggarna är snart uppe.
Elektrikern kommer nästa vecka.

Spännande!!!

Om gumman är pigg imorgon så blir det lite shopping med min mamma. Overall till Tove.
Kanske ngt fint till mig.
På fredag är det nämligen dags för mig att hänga med brudarna.
Utgång!!
Det var INTE igår...välbehövligt, verkligen välbehövligt.

Kommentera här: