Tänker...

Idag går mina tankar till dig, lille Noah.
Jag tänker på dig, din mamma och pappa.

Idag ska du opereras och i skrivande stund tror jag att operationen är klar och att du ligger på uppvaket med mamma och pappa tätt intill.

Vi har aldrig träffats, lille Noah.
Men det känns som om jag känner dig så väl, jag får ju ta del av ditt liv varje dag.

Din mamma, lille Noah, har jag heller aldrig träffat, men jag räknar henne som en av mina nära vänner.
Trots att vi aldrig träffats i verkligheten, så är hon en underbar vän, som stöttar, hjälper, lyssnar.
Hon tar sig ALLTID tid till att skicka iväg en hälsning, speciellt när hon vet att vi har det lite tufft.

Därför lille Noah, känns det som om jag känner dig, och jag vet att du klarar av den operationen på bästa tänkbara sätt, för du är världens tuffaste lilla kille, med världens finaste mamma och pappa....

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Fina ord och jag känner som du ... Att jag dessutom träffat dessa underbara människor känns lite extra bra. Hoppas allt är bra med lilla Tove ? kram M

2 Jossan:

skriven

fina du. tack för de fina orden. jag blir alldeles varm i hjärtat. kramar

Kommentera här: