Julen börjar krypa på!


Kommentarer:

1 också en mormor:

skriven

Vilken söt liten Lucia/Tärna!

jättekul att du har skrivit här igen. roligt att få veta hur ni har det och att se hur STOR Tove har blivit.
är det 3 år som hon ska fylla nu i januari?

hur mår Tove annars?
jag tänker ju på hur det var i början och alla sjukhusbesked som du skrev om.

nu önskar jag hela familjen en
riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.

/också en mormor

jag blev så glad när jag såg att du hade uppdaterat här på bloggen.

Svar: Vad kul att det finns någon som läser:)
Ja, Tove fyller 3 om en månad. Tiden har gått sååå fort!
Tove mår bra. Vi går fortfarande på kontroller av både det ena och andra, men sjukhusbesöken har blivit mycket mer sällan. Och lite mer en del av livet.
Vi vet inte så mycket om framtiden och ryggen och hjärtat. Men idag är allt bra.
Trevlig fortsättning önskar jag dig och dina nära och kära!
Linda

Kommentera här: